Wednesday, July 14, 2010

terasa ingin dekat selalu

erm...da lama btul tak menulis...bukanye ape....cam tak de idea plak nak tulis ape....kali ni aku nak berkongsi tntag org yg aku syg dalam hidup aku..selain ibu, ayah dan famili, aku syg sgt pada dia ni...erm....masuk bulan april 2010 td genaplah hubungan kami tiga tahun...selama tiga tahun kami bersama byak suka duka yg kami kongsi bersama...segala masalah kami akan berbincang dan cuba selesaikan bersama...bagi aku die sorg yang sgt istimewa sbb die memenuhi ciri2 sorang lelaki yang aku cari..die sentiasa ada bila aku mmerlukan die..sgt perihatin tentang keadaan dan ksihatan aku, ikhlas dlm membantu aku, sentiasa mnyabarkan aku bila aku dalam keadaan tertekan....Alhamdulillah spanjang perhubungan kami, kami tidak pernah bergaduh atau mrajuk lama...selalu dalam 10 atau 15 minit kami akan berbaik semula...Dia yg aku maksudkan adalah Khairul Azizi bin Khalid.....Aku sentiasa berdoa smg jodoh kami dipermudahkan dan semoga kami akan kekal bhgia hingga ke akhir hayat kami berdua...Amin...

2 comments:

  1. ...terima kasih....sgt terharu......
    terima kasih lagi sekali...

    ReplyDelete
  2. sama2...inilah luahan hati yg sebnar...ikhlas dari hati yg tulus...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...