Sunday, May 1, 2011

Dialah Penawar Duka....

Assalamualaikum w.b.t....

Di saat terasa gusar lalu lahirlah madah dan catatan ini...
  • Tatkala aku dalam kegelapan, Kaulah penyinarku
  • Tatkala hatiku sakit dan pedih, Kaulah pengubatku
  • Tatkala aku menangis dan bersedih, Kaulah pemujukku
  • Tatkala aku kesunyian, Kaulah penemanku
  • Tatkala aku menunggu sesuatu @ seseorang, Kau memang sudah sentiasa disisiku
  • Tatkala aku ingin meluahkan sesuatu, Kau sentiasa mendengar
  • Tatkala aku lemah, Kaulah penguatku
DIA sentiasa berada di sisi kita, tidak kira diwaktu susah dan senang, kepada Dialah tempat kita berharap dan mengadu, kerana sesungguhnya Dialah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi..

Wassalam....



1 comment:

  1. Saya amat setuju dengan pendapat awak.. di saat kita diduga..selalulah tempat kita berharap dan mengadu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...